Zwrot i reklamacja

Na wymianę lub darmowy zwrot dajemy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać nam powodu zwrotu aczkolwiek będziemy wdzięczni za taką informację. Pomoże nam to w ulepszeniu oferty naszego sklepu.


Jak zwrócić produkt?

1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez śladów użytkowania.
2. Poinformuj nas telefonicznie lub mailowo o chęci zwrotu.
3. Dołącz do produktu paragon zakupu lub fakturę.
4. Przesyłkę wyślij na adres:
5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – jak najszybciej zwrócimy pieniądze (maksymalnie 3 dni robocze) lub wyślemy produkt.


Virtus Sun Polska
ul. Lipnowska 27
87-100 Toruń

Tel.: 56 652 89 63, E-mail: biuro@virtussun.pl


Reklamacja

W przypadku zaistnienia niezgodności towaru z umową (np. wady) możesz zgłosić reklamację. Będzie ona uwzględniona jeżeli dowiedzione zostanie, że niezgodność ta istniała już z chwilą wydania towaru np. w postaci ukrytej wady.
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami drogą mailową lub telefonicznie. Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy).
Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.